Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas muuta oma kõne veenvaks ja meeldejäävaks?

Ajal, mil tehnika pakub üha rohkem võimalusi otsesest suhtlemisest hoidumiseks ja põgenemiseks, peame sageli tunnistama, et just suulise suhtluse puudujäägid on põhjustanud mõne väärt ettevõtmise ebaõnnestumise. Mõjus eneseväljendus ei ole kaasasündinud anne, esinemisoskus on kunst, mis on meile kõigile jõukohane – kui me vaid soovime seda õppida. Esinemisoskuse tuum on oskus õigesti kõnelda! Koolitusel antakse nõu ja harjutatakse, kuidas muuta oma kõne veenvamaks ja tulemusrikkamaks, kuidas leida ja vältida takistusi, mis segavad meid olla meie ise.

Tulemusliku eneseväljenduse aluseid õpetab tuntud näitleja Martin Veinmann. Koolitus toetub arusaamale, et ei ole olemas topeltstandardeid – ühelt poolt avalike esinemiste tarvis ja teiselt poolt kõnelemise üldised seaduspärasused. See, kuidas me kõneleme, on oluline igas olukorras – õige kõnetehnika tõstab meie enesekindlust, lisab me mõtetele usutavust ja arusaadavust. Avalik esinemine on eriolukord, kus kõnelemise üldised seaduspärasused hakkavad rohkem maksma ja peame jälgima, kuidas muutub meie tavaline kõnelemine tähelepanu keskpunkti sattudes.

Osaleja tagasiside:

Andrus Kiisküla, Äripäev AS, traffic manager
„Meil kõigil on oma lugu, omad eesmärgid ja soovid. Suure osa sellest anname me teistele edasi läbi kõnelemise. Martin Veinmanni koolitus oli hea raputus, koos eluliste näidete ja hea huumoriga, selgitades mis hoiab meid tagasi olemaks parem suhtleja ning kuidas oma kõne muuta selliseks, et meie sõnum oleks paremini mõistetav, mõjuvam ja kuulajale meeldejäävam.“

Sihtgrupp: kõik, kes soovivad lihvida oma esinemisoskust ja teha seda mõjusalt ning enesekindlalt. Kõik, kes tahavad esineda ja eriti need, kes seda millegipärast ei taha, aga peavad.

Koolituse eesmärk on omandada eneseväljenduse ja kõnetehnika alused ja eneseregulatsiooni võime ning leida vastused järgmistele küsimustele:

  • Miks tekib ebamugavustunne?
  • Millal meist aru ei saada?
  • Millal ei saavuta kõne oodatud tulemust?
  • Millest koosneb veenvus ja usutavus?

Teemad:

  • Mina – valmisolek ja takistused
    • Millised probleemid seostuvad avaliku esinemisega ja rääkimisega üldse?
    • Hea psüühiline enesetunne. Psüühiline toetuspunkt ja ettevalmisus
    • Hea füüsiline enesetunne. Füüsiline toetuspunkt, keha asend ja pinged suhtlemise mõjutajana
    • Hingamine kui energeetiline protsess. Hingamise põhiprobleemid
    • Suhtlusvahendid, infokanalid ja infolekked
    • Kõneaparaadi valmisolek. Hääl. Artikulatsioon
    • Kuidas saavutada enesekindlust ning vabaneda krambis olekust?
  • Mõte – edasiandmine ja takistused
    • Kuidas esitada oma mõtet nii, et see oleks selge ja mõistetav?
    • Erinevad kokkupuuted keelega, keele psühholoogia ja grammatika
    • Kõne liigendamine
    • Olulise ja ebaolulise eraldamine
    • Terviklikkuse ja osaduse kujundamine
    • Loogiline rõhk ja psühholoogiline rõhk – mida peaks sellest teadma?
  • Kuulaja – arvestamine ja takistused
    • Ethos, Pathos, Logos
    • Suhtlustõkked: rasked olud, omad ja võõrad, kuulaja staatus
    • Kuidas ja kellega suhelda?
    • Kuidas saavutada ja hoida publiku tähelepanu?
    • Mõjusa esinemise põhitõed
    • Kuidas esineda sundimatult ja usutavalt?
    • Kõnelemise mitteverbaalsed mõjutajad

Õpiväljundid
Koolituse tulemusena on osaleja saanud

  • arusaama kõne psühholoogiast ja tehnikast juhiseid suurema esinemisjulguse ja -valmiduse saavutamiseks;
  • suuniseid ja kogemuse oma mõtete selgeks, arusaadavaks ja mõjuvaks esitamiseks;
  • näpunäiteid, mille abil ületada kõnetakistusi;
  • rea kasulikke harjutusi oma kõneoskuste treenimiseks.

Lisainfo:
Koolitusel vahelduvad lühiloengud praktiliste harjutustega. Koolituse ülesehitus on tempokas, samas osalejate vajadusi arvestav ning nendega kohanduv. Eriti väärtuslikuks muudavad selle praktilised harjutused Martin Veinmanni isikliku süsteemi põhjal, mis toetub aastatepikkusele lava- ja õpetamiskogemusele. Koolituse tulemuste saavutamiseks on vajalik aktiivne osalemine kogu koolituse vältel.
Osalejad saavad koolitusmaterjali koos lisalugemisega.

Koolituse ajakava:

  • 10:00 – 11:30 Koolitus
  • 11:30 – 11:45 Kohvipaus
  • 11:45 – 13:15 Koolitus
  • 13:15 – 14:00 Lõuna
  • 14:00 – 15:30 Koolitus
  • 15:30 – 15:45 Kohvipaus
  • 15:45 – 17.00 Koolitus

Koolitaja:
Martin Veinmann on Eesti Draamateatri näitleja ning Eesti Teatri- ja Muusikaakadeemia Kõrgema Lavakunstikooli lavakõne korraline dotsent. 1972. aastal lõpetas ta Tallinna Riikliku Konservatooriumi lavakunstikateedri V lennuga. Samast aastast töötab Veinmann Eesti Draamateatris ning on esinenud laval, filmis ja televisioonis lugematute osadega. 1990. aastast õpetab Veinmann EMTA Kõrgemas Lavakunstikoolis lavakõnet. Ta on täiendanud ennast maailma juhtivate õppejõudude juures Hollandis, Inglismaal ja Soomes. 2001. aastast Invicta kõnetreener. Martin Veinmann on läbi viinud üle 400 kõnekoolituse avalikus sektoris, firmadele ja asutustele. 2001. aastal ilmus tema raamat kõnest ja kõnetehnikast „Vajadus olla mõistetav“ (kordustrükk 2006).

Parkimine: Auto saate jätta maja ette Europargi parklasse. Koolituspäeva alguses saadetakse ringi käima leht, kuhu saate kirjutada oma nime ja autonumbri. Kui olete oma autonumbri registreerinud, pargite koolituse lõpuni tasuta.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas muuta oma kõne veenvaks ja meeldejäävaks?