Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Looker Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde

Koolitus turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele – kuidas säästa aega andmete kogumiselt, kokkuvõtete tegemiselt ja optimeerimiselt?
Looker Studio dashboard-ide koolitus aitab võita aega neil, kes tegelevad regulaarselt turundustegevuste ja/või veebilehe optimeerimisega ning sellega seotud andmete töötlemise ning raporteerimisega. Koolituse jooksul seadistavad osalejad enda turundustegevuste ja veebianalüütika jälgimiseks dashboard-i ning omandavad selle jooksul oskused luua ja kohendada dashboarde, andmeallikaid ja -filtreid, graafikuid ning andmetabeleid vastavalt vajadustele.

Turunduses on väga oluline andmete kogumine ja tõlgendamine. Google Analytic-is on olemas palju erinevaid numbreid, kuid mida nendega peale hakata ning mis lugu kogutud numbrid jutustavad? Lisaks võtab vajalikke turundusandmete regulaarne koondamine raporteerimiseks väga palju aega.

Nende probleemide lahendamiseks on olemas Google enda tööriist Looker Studio. Seal saab luua erinevaid automaatseid aruandeid ja töölaudu – ikka selleks, et saaksid oma turundustegevusi kiirelt analüüsida.

Looker Studioga saad andmeid ägedalt ja isikupäraselt visualiseerida, aruannetest on võimalik kiiresti oluline välja tuua ning neid on võimalik jagada kõikidega, kellega vaja. Ehita endale automatiseeritud dashboard ning koonda vajalik info erinevatest kanalitest ühte kohta kokku ja säästad enda kallist tööaega!

Koolituse eesmärgiks on anda ülevaade Looker Studio dashboard’ ide võimalustest. Koolitajaga koos ehitatakse Looker Studio´s dashboard turundustegevuste ja veebilehe analüütika jälgimiseks.

Sihtgrupp:
Koolitus on mõeldud turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele, kelle töö osaks on andmepõhine otsuste tegemine ning sellega seotud andmete koondamine ja raporteerimine.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt)
Koolitusest maksimumi saamiseks on oluline, et osalejal oleks:

  1. Kaasas isiklik/ töö sülearvuti.
  2. Ligipääs ettevõtte kontodele: Google Analytics, Google Ads.
  3. Arusaam ettevõtte veebianalüütika nüanssidest ja olulisematest mõõdikutest.
  4. Nägemus, mis turundustegevuste ja veebilehe andmed ning mis kujul aitavad paremaid otsuseid teha.
  5. Kasuks tuleb ka ligipääs ettevõtte Facebook Ads, Facebook Page jt. kontodele.

Programm:

  • 09:15 – 09:30 Kogunemine
  • 09:30 – 11:00 Looker Studio raportite loomine
    • Looker Studio lühiülevaade ja eelised.
    • Ettevõtte andmete lisamine raporti põhjadele.
    • Andmefiltrite loomine ja seadistamine.
    • Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine
  • 11:00 – 11:15 Kohvipaus
  • 11:15 – 12:45 Looker Studio raportite kohendamine
    • Raporti visuaalne korrigeerimine – võtmemõõdikud, tabelid, graafikud, kommentaarid, mõõdikute ümbernimetamine, andmete korrigeerimine.
    • Uute muutujate loomine (andmete tingimuslik ja automatiseeritud grupeerimine)
    • Võimalused turundusinfo koondamiseks teistest kanalitest.
    • Kasutatavad meetodid: esitlus, praktiline töö, juhendamine

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab luua Looker Studio dashboardi;
  • oskab lisada dashboardile vajalikud andmeallikad;
  • oskab lisada dashboardile vajalikud andmed, tabelid ja graafikud;
  • oskab muuta dashboardi seadeid ja mõõtmeid;
  • oskab lisada dashboardile ja andmeallikatele vajalikud filtrid;
  • teab, kuidas muuta dashboardi valikuperioodi ning võrdlusmomenti;
  • teab, kuidas muuta muutujate nimetusi ning raporti, tabelite ja graafikute disaini.

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

  • Koolitusel kasutatakse loengu formaati olulise taustainfo tutvustamiseks ning töötoa formaati raportite loomiseks ja täiendamiseks.
  • Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning õpiväljundite saavutamise hindamiseks täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.
  • Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Koolitaja:
Harlis Velk
Harlis on lõpetanud Stockholmi Kõrgema Majanduskooli Riias majanduse ja ärijuhtimise erialal.
Praegusel ajal töötab ta Eesti suurimas digiagentuuris Mediabrand Digital digistrateegi, koolitaja ja konsultandina. Tema töö sisuks on ettevõtetele toimivate turunduslahenduste ja -loogikate koostamine, kampaaniate tulemuslikkuse kasvatamine ja spetsialistide nõustamine ning uute lahenduste ja võimaluste testimine.
Müügikampaaniatega on Harlis töötanud 8 aastat. Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 140 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio. Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Google Certified Trainer programmi raames.
Oma suurimateks tööalasteks saavutusteks peab ta 2018. aastal klientide müügikampaaniate tulemuste tõstmist 6 miljoni euro ning 2019. aastal 16 miljoni euro võrra ning mitmete Digiteol osalenud ja võitnud projektide nõustamist.

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • sooje jooke koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

IT Koolitus on juhtiv info- ja kommunikatsioonitehnoloogia ning IT projektijuhtimise koolitusteenuse pakkuja Baltikumis. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Looker Studio koolitus ehk kuidas luua automatiseeritud dashboarde