Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Meiliturundus Smaily keskkonnas

Koolitusel saab teadmised meiliturunduse algtõdedest, samuti tehakse praktiliselt läbi mõned tüüpilisemad meiliturunduse praktilised näited. Tegu on praktikat ja teooriat ühendava koolitusega, mille raames annavad oma valdkonna spetsialistid edasi nii turunduspsühholoogiast tuntud võtteid kui ka oskuse kõik teadmised praktikas kasutusse võtta.

Mida Sina tööpäeva hommikul esimesena teed? Loed e-kirju? Ilmselt küll. Nüüd mõtle, kas meiliturundus on Sinu turundusplaani üks osa? Olenemata, kas vastasid eitavalt või jaatavalt, siis see koolitus on täpselt Sulle! Meiliturundus on üks parimate tulemustega kanaleid – sinna saad koguda inimesed, keda päriselt ka Sinu toode või teenus huvitab. Sellel koolitusel õpidki kõiki parimaid tavasid meili väljangemisest, kontaktide haldamisest, automaatikatest ja paljust muust. Ja praktilise osana teed valmis ühe täiesti toimiva kirjapõhja, mida oma töös kasvõi samal päeval kasutada.

Sihtgrupp: Alustajad meiliturundajad, kes soovivad saada ülevaadet meiliturunduse olemusest ning läbi teha esimesed sammud meiliturundusega alustamisel Smaily keskkonnas.

Koolitusel osalemise eeldused: Arvuti kasutamise oskus ja algtasemel turundusteadmised. Eelnev Smaily kasutamiskogemus ei ole vajalik, samuti ei pea eelnevalt olema meiliturundusega kokku puutunud.

Koolituse eesmärk on on anda vajalikud teadmised, et koolituja saaks iseseisvalt meiliturundusega hakkama. Koolitusel saavad selgeks põhitõed, millele meiliturundust tehes tähelepanu pöörata. Samuti õpetatakse iseseisvalt kasutama meiliturundusplatvormi Smaily, mille peal tehakse praktilisi harjutusi.

Koolituse sisu:

  • Miks meiliturundus? Meiliturunduse eelised ja erinevus teistest digiturunduse kanalitest.
  • Kuidas alustada ja koguda kontakte? Keda koguda oma listi ja kuidas seda kõige efektiivsemalt teha? Mida esimese kirjana saata?
  • Kontaktide haldamine. Segmenteerimise olulisus. Millist infot kliendi kohta talletada. GDPR. Kontaktide kustutamine.
  • Millistest elementidest koosneb kiri? Pealkiri, saatja nimi, pildid, nupud, jalus jms, millist rolli need mängivad ja kuidas igat elementi maksimaalselt kasutada. Näited toimivatest võtetest.
  • Kuidas automatiseerida kirju? Enamik turunduskirju saab automatiseerida või ette planeerida. Kuidas luua kirjavoogusid ja millal neid kasutatakse?
  • Praktika: Teeme valmis ühe kirjapõhja. Samuti valmistame ühe maandumislehe, millega koguda kontakte ja õigesse nimekirja lisada. Seome selle automaatikaga, mis saadab välja esimese kirja.

Koolituse edukal lõpetamisel õppija:

  • teab, millal ja kuidas meiliturundust kasutada;
  • oskab luua kirjapõhja;
  • oskab saata meilikampaaniat ja hinnata selle tulemust.
  • oskab kontakte segmenteerida

Koolitajad:
Tanel Rand
Tanel on pikaaegne turundus-ja müügijuht, kelle käe alt on läbi käinud mitmete suurte ettevõtete turundusstrateegiad. Koolitusel jagab Tanel hulgaliselt kogemustel põhinevaid meiliturunduse nippe.

Viivika Lumberg
Viivika on meiliturunduse strateeg, kellel on lisaks suure plaani vaatamisele ka kirja teksti ja koodi koostamise kogemus. Inimkäitumise huvilisena oskab ta jagada mõjutamispsühholoogiast tulenevaid teadmisi.

Koolitushind sisaldab:

  • klassikoolitust;
  • õppematerjale;
  • koolitaja tuge õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • tasuta parkimist (palume parkimine registreerida meie büroojuhi juures koolitusele saabudes igal koolituspäeval);
  • lõunasööki igal koolituspäeval.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Nordic Koolitus OÜ - praktilised IT- ja juhtimiskoolitused Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Meiliturundus Smaily keskkonnas