Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Töötajate leidmine ja hoidmine tööandja brändingu toel

Kuidas tööjõuturu konkurentsis paista välja atraktiivse ja usaldusväärse tööandjana?

Et olla edukas, tuleb tööandjana olla atraktiivne, tuntud ja teatud ehk tegeleda teadlikult tööandja brändinguga. Koolitusel saad teada, kuidas luua atraktiivne tööandja bränd ja kuidas töötajad saavad olla brändisaadikud. Atraktiivne tööandja bränd on oluline nii olemasolevate töötajate hoidmisel kui ka uute inimeste värbamisel.

Koolitaja Signe Ventsel on persooni- ja tööandjabrändingu ekspert, kes toob reaalsest elust näiteid selle kohta, mis töötab ja mis mitte.

Ei ole ühtegi organisatsiooni, kes ei peaks mõtlema tööandja brändi teadlikule arendamisele. Tööjõuturul on tihe konkurents talentide ja spetsialistide värbamisel, mistõttu tuleb kõigil mõelda, kuidas olla tööandjana nähtav ning paista välja atraktiivne ja usaldusväärne. Koolitusel räägime sellest, kuidas tuua see väärtus välja, mis on organisatsioonis tihti sisemiselt olemas, kuid oskuslikult välja kommunikeerimata ning kuidas selle tegevuse juures kaasata kõige võimsamat turunduskanalit – töötajat!

Kui tööandja bränd on välja arendamata, toob see tõenäoliselt kaasa olukorra, kus inimesed ei saa aru, mis on selle tööandja juures erilist. See omakorda muudab värbamise keerulisemaks ning värbamiskampaaniad võivad läbi kukkuda. Selline levinud stsenaarium toob aga kaasa olemasolevatele töötajatele suurema koormuse ning nende rahulolematuse.

Miks on oluline, et organisatsioonil oleks oma tööandja brändi saadikud? Ehk miks peaksid  töötajad olema valmis tööandja brändi kujundama ja oma tööandjat soovitama?

  • 15% tööotsijatest kandideerivad tööportaalides.
  • 17% tööotsijatest kandideerivad tööandja kodulehel oleva informatsiooni põhjal.
  • 51% kandideerijatest otsustavad kandideerimisprotsessist osa võtta organisatsiooni oma töötajate hinnangute põhjal.  (Roddan 2016)

Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, milliste praktiliste sammudega tööandjabrändi arendada ning läbi selle muuta organisatsioon tööotsijate seas ihaldusväärseks ja suurendada olemasolevate töötajate pühendumust. Osaleja saab koolituselt kaasa läbitöötatud juhendi konkreetsete tegevustega tööandja brändi arendamiseks.

Koolitusele on oodatud personalijuhid ja -spetsialistid, värbajad ja turunduse eest vastutajad, kelle ülesandeks on värbamine ja teadlik tööandja kuvandi loomine ning töötajate hoidmine. Koolitus sobib samuti juhtidele, kellel on plaanis ellu viia suurem värbamiskampaania.

Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Soovid värbamisel kergemini leida häid kandidaate?
  • Oled arendamas tööandja brändi ja mõtled, kuidas ja mida teha?
  • Tunned, et töötajad võiksid olla rohkem kaasatud tööandja brändi arendamisse, aga ei tea, kuidas neid kaasata?
  • Soovid teada, millised on esmased olulised tegevused, mis toovad tööandjale koheselt nähtavust?

Programm:

  • 09:30 – 09:45 Kogunemine ja tervituskohv
  • 09:45 – 11:30 Mida ja miks tööandja brändi arendamine annab?
  • 11:30 – 11:45 Kohvipaus
  • 11:45 – 13:15 Milliste tegevustega luua atraktiivne tööandja bränd? Millistesse kohtadesse soovitakse tööle tulla?
  • 13:15 – 14:00 Lõuna
  • 14:00 – 15:30 Kuidas rakendada tööandja brändi arendamisel brändisaadikute ideid?
  • 15:30 – 15:45 Kohvipaus
  • 15:45 – 17:00 Kuidas juhi ja meeskonnaliikmete persoonibrändi arendada? Miks see oluline on ja milliseid võimalusi loob teadlik eneseturundus?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, milliste tegevuste abil organistsiooni tööandja brändi arendada;
  • oskab kaasata töötajaid tulemuslikult tööandja brändi arendamisse;
  • oskab tööandja brändi lugu rääkida erinevates kanalites;
  • suudab täita koolituse käigus loodavat tööandja brändi tegevuskava ja seda järjepidevalt arendada.

Õpiväljundi saavutamine toimub, kui õppijal valmib koolituspäeva lõpuks tööandja brändi tegevuskava. Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja tegevuskava loomine.

Inspireerivad lühiloengud on seotud praktiliste harjutuste ja case study lahendamisega. Koolituse käigus täidavad kõik osalejad kuuldud loengust ja rühmatöödest saadud info põhjal tegevuskava, mida nad saavad hakata rakendama koheselt oma ettevõttes.

Koolitaja:
Signe Ventsel

Turundamine ja inimeste arendamine on olnud Signe töö osaks juba üle 15 aasta. Signe on töötanud pikalt Eesti kõrgharidusmaastikul erinevatel ametipositsioonidele, juhtinud meeskondi, koolitanud ja projektijuht paljudele suurtele projektidele. Õppinud turundust ja hariduse juhtimist. Ta aitab organisatsioonidel julgemalt eristuda, kuidas luua atraktiivset töökultuuri, kuhu tahetakse tööle tulla ja tööd teha, aidanud praktikuna ka ettevõtetel tööandja kuvandit luua ning disainida. Signe on oma teadmisi jaganud ka sisekoolitustena tööandja brändi ja saadikute teemadel erinevatele ettevõtetele ning ettevõtted on loonud seeläbi mõjukaid tulemusi.
Läbi viinud erinevaid koolitusi enese-ja ajajuhtimise ning ennastjuhtiva inimese teemadelel. Tema soov on, et Eesti organisatsioonide meeskondades töötaks rohkem ennastjuhtivaid inimesi – kus inimesed võtaksid tööde ja tegemiste juures teadlikult aega enesearengule – kui on soov midagi muuta siis tuleb muutust alustada ikka iseendast.
Tagasihoidlikkusega kaugele ei jõua, tänapäeva konkurentsitihe ühiskond eeldab organisatsioonidelt teadlikku tööandja brändi loomist ja meeskonnaliikmetelt oma kuvandi juhtumist.
Signe Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsiooni liige ja äriklubi asutaja ja Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainori tööandja brändi lektori, ettevõtlusõpetaja, ettevõtluse mõtteviisi viljeleja ja suur enesearengu fänn. Lisaks on Signe kasvuettevõtjate ärimentor ning andnud mitmetele ettevõtete hoogu juurde kasvamisel. Signe põhimõte on olla aktiivne, olla keegi, kes teeb, olla iga päev parem iseendast läbi teadliku ja süsteemse enesearendamise ning seeläbi muuta ka ühiskonda paremaks. Koolituste läbiviimisel on põhimõtteks jagada lihtsaid toimivaid mudeleid ja süsteeme, et ideestiku rakendamine oleks alati mõjuga.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Töötajate leidmine ja hoidmine tööandja brändingu toel

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.