Tootearenduse protsess ja selle osapooled
Seminaride sarja esimesel päeval vaatleme tootearenduse protsessi, metoodikaid ja meeskonda.
Neljast seminarist koosneva sarja eesmärk on anda osalejatele praktilisi teadmisi ja oskusi oma toodete arendamiseks ja disainimiseks ning toetada neid tootearenduse ja tööstusdisaini võimaluste rakendamisel oma ettevõttes. Vaatan kõiki seminare: Tootearendus ja tööstusdisain
Sihtgrupp:
Koolituse sihtgrupp on peamiselt metalli- ja masinatööstuse sektoris töötavad spetsialistid ja juhid, kuid ka laiem elanikkond – potentsiaalsed sektorisse suunduvad inimesed.
Koolituse sisu:
- Tootearenduse protsess
- Millised on tootearenduse etapid ja tegevused?
- Kuidas määrata vahe-eesmärgid ja edukuse kriteeriumid?
- Tootearenduse metoodikad: integreeritud tootearendus ja agiilne tootearendus
- Mis on tootearendaja roll ja millised on talle vajalikud teadmised ja oskused?
- Kuidas kujundada tootearenduse meeskond?
- Keda kaasata tootearendusse?
- Roheline tootearendus
Koolitaja:
Tõnis Ots on omandanud magistrikraadi Tallinna Tehnikaülikoolis tootmistehnika erialal. On töötanud 20 aastat erinevates edukates tootearenduse meeskondades.
Olles olnud ise nii projekteerija, projektijuht kui ka tootearendusprotsesside efektiivsuse tõstmisel ja uute IT tehnoloogiate kasutusele võtmisel eestvedaja rollis, siis omab ta head ülevaadet tootearenduse kitsaskohtadest ja nende lahendusvariantidest.
Koolitusfirma tutvustus
DoWisely Koolitus. Asjatundlikud tootearenduse, projekteerimistarkvarade ning psühholoogia valdkonna koolitused ja konsultatsioonid Loen koolitusfirma kohta veel...