Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Практичный русский язык в сфере обслуживания

Цель курса: повысить уровень владения русским языком работников сферы обслуживания, снять языковой барьер, помочь разрешить проблемы общения, связанные с языком, придать уверенности в общении на русском языке.

Целевая группа: работники сферы обслуживания, которым для работы необходимо знание русского языка, и чьи знания и навыки нуждаются в обновлении и закреплении

  • продавцы
  • работники гостиниц, кафе, ресторанов и других сфер
  • другие заинтересованные лица, работающие с клиентами

Требования : предварительное знание русского языка на уровне А1-А2

Eesmärk:
Teenindussektoris töötavate täiskasvanute vene keele kui töö- ja suhtluskeele parandamine, keeleoskuse tõstmine, keelebarjääri ja võimalike suhtlusprobleemide ületamine, võõrkeelses suhtluses enesekindluse tõstmine.

Sihtrühm:
Koolitus on mõeldud teenindusvaldkonna töötajatele, kelle teadmised vene keelest on kas puudulikud või aegunud ja kellel on soov oma vene keele oskust tööalases kontekstis täiustada.

  • müüjad
  • klienditeenindajad
  • majutus- ja hotellitöötajad
  • toitlustusteenindajad

Koolituse sisu:

  • Suhtlusetikett
    • tervitus, suhtluse algus (pöördumine ja tutvustamine), hüvastijätt
    • info edastamine, nõustumine
    • kaebustele ja pretensioonidele reageerimine
  • Telefonikõne
    • vastuvõtmine
    • vestlus
    • teavituste jätmine
  • Ametialase suhtlemise tüüpsituatsioonid
    • küsimuste ja vastuste moodustamine
    • erialaga seonduva sõnavara õppimine
    • klienditeeninduse dialoogid erinevatel teenindusaladel
  • Arvsõnade kasutamine
    • kuupäevad
    • nädalapäevad
    • kellaajad
    • telefoninumbrid
    • ühikud
  • Teksti töötlemine
    • tekstist olulise informatsiooni leidmine
    • ankeedi täitmine
    • küsimuste ja vastuste moodustamine
    • lihtsate kirjalike vastuste koostamine

Õpiväljundid. Koolitatav:

  • suhtleb iseseisvalt klientidega igapäevastes töösituatsioonides kasutades venekeelset põhisõnavara; tunneb erialaga seonduvat sõnavara
  • selgitab välja kliendi vajadused ning probleemid ja aitab neid lahendada
  • kasutab sobivat sõnavara ja venekeelse suhtluse õiget tonaalsust
  • mõistab lihtsa erialase teksti sõnumit
  • suudab kirjutada igapäevase tööga seotud erialast teksti

Õppemeetodid:
Dialoog, paaristöö, rollimäng, lugemis- ja kuulamisülesanded, töö tekstiga ja grammatikaülesanded, IKT vahendite kasutamine (keskkonnad, e-õppevara).

Koolitusel luuakse rikkalik keelekeskkond, mis toetab eelkõige suhtluspädevuse arendamist ning keelebarjääri ja teiste võimalike suhtlusprobleemide ületamist.

Õpitulemuste hindamine – dialoog (enda erialaga seotud) ja lõputest õpitud materjali kohta.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Companion koolitusfima korraldab koolitusi vene ja eesti keeles firmadele ja eraisikutele erinevatel teemadel, rohkem tähelepanu pöörates juriidilise taseme tõstmisele. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Практичный русский язык в сфере обслуживания

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.