Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Teenuse käibemaks – millele tähelepanu pöörata?

Koolituse eesmärk on selgitada teenuse käibe tekkimise põhireegleid, aga ka erireegleid ning olulisi nüansse, millele tähelepanu pöörata.

Muuhulgas käsitletakse teenuseks mitteloetavaid tehinguid, pikaajalisi teenuseid ja piiriüleseid teenuseid, kinnisasjaga seotud teenuseid, aga ka kaubaveoteenuseid, kaupade ja teenuste kombineeritud käivet jne.

Sihtrühm:
Raamatupidajad, finantsjuhid, ettevõtete juhid, ettevõtjad ning kõik teised teemast huvitatud.

Programm:

  • 09:55 – 10:00 Veebikeskkonda kogunemine
  • 10:00 – 12:00 Teenuse käibemaks – millele tähelepanu pöörata?
    • Teenuse käibe tekkimise põhireegel
    • Teenuse käibe tekkimise koht
    • Teenuse käibe tekkimise aeg
    • Erireeglite alusel käibe tekkimise koha määramine
    • Teenuseks mitteloetavad tehingud, tasuta teenus, kulude hüvitamine, kahju kompenseerimine
    • Pikaajalised teenused ja piiriülesed teenused
    • Kinnisasjaga seotud teenused
    • Ürituste korraldamine
    • Toitlustusteenused
    • Kaubaveoteenused
    • Elektrooniliselt osutatavad teenused
    • Kaupade ja teenuste kombineeritud käive
    • Peasooritus ja kõrvalsooritused
    • Mille järgi määrata peasooritust

Koolituse läbinu saab põhjalikud selgitused ja praktilise juhised, kuidas toimida, et vältida vigu.

Koolitaja:
Tõnis Elling
Ernst & Young Baltic AS, juhtiv maksunõustaja
Tõnis Elling on maksundusega tegelenud 17 aastat. Tema esimene tööalane kokkupuude maksudega oli 1999. aastal, kui asus tööle Tallinna Juriidiliste Isikute Maksuametisse. Aastast 2005 oli ta Sisekaitseakadeemia Finantskolledžis õppejõud. Tõnis Elling on spetsialiseerunud kaudsetele maksudele (käibemaks, aktsiisid). Aastast 2009 tegeleb ka maksunõustamisega, ta on töötanud Grant Thornton Rimess OÜ-s, olnud nõustamisüksuse juht Leinonen OÜ-s ning juhtiv maksunõustaja Deloitte Advisory AS-s.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Teenuse käibemaks – millele tähelepanu pöörata?