Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Arendav tagasiside- kuidas seada piire, toetada töötaja arengut ning mida teha, kui muutust ei tule?

Koolituse eesmärk on anda põhjalikud teadmised arendava tagasiside põhikomponentidest ning arendada oskusi vestluse tõhusaks läbiviimiseks.

Juhi rolliga kaasneb kohustus olla selge, konkreetne ja nõudlik, mis puudutab tiimiliikme töökäitumist, töökohustuste täitmist ning koostööd. Sellest, kui hästi juht sellega toime tuleb, sõltub töötaja areng, tiimisisene kliima, töötulemused ning juhi enda legitiimsus. Mis on arendava tagasiside andmise põhitõed? Kuidas tulla toime, kui tagasiside saaja hakkab ennast õigustama või vastu süüdistama? Kuidas soovitud muutusi toetada ja kinnistada ning mida teha, kui soovitud muutust ei tulegi. Koolitus koosneb teooriast, erinevatest näidetest koolitaja praktikast ning osalejate kaasuste analüüsist ning lahenduste leidmisest praktiliste ülesannete abil.

Sihtrühm:
Tööandjad, personalijuhid ja -spetsialistid, projektijuhid, meeskonnajuhid, ettevõtete juhid ning kõik teised teemast huvitatud.

Programm:

  • 09:20 – 09:30 Kogunemine veebikeskkonda
  • 09:30 – 13:00 Arendav tagasiside- kuidas seada piire, toetada töötaja arengut ning mida teha, kui muutust ei tule?
    • Juhi käitumine, mis võib soodustada tiimilikmete ebaproduktiivset hoiakut ning vähendada ka juhi enda legitiimsust meeskonnas. Kuidas vältida?
    • Millal ja kuidas anda arendavat tagasisidet? Juhi hoiak, uskumused, vajalikud omadused.
    • Arendava tagasiside andmise põhitõed, komponendid ja sammud. Vestluse ettevalmistamine ja läbiviimine. Arendava tagasiside eesmärk: piiride seadmine ning muutuste toetamine.
    • Kuidas arendada konstruktiivset dialoogi ning tulla toime tagasiside saaja emotsioonidega, sooviga ennast kaitsta, õigustada, vastu süüdistada?
    • Kuidas toetada soovitud muutust? Inimese enda vastutus ning mida juht ja meeskond saavad teha selleks, et positiivne muutus saavutada ning kinnistada?
    • Edusammude tähistamine vs mida teha kui soovitud muutust ikkagi ei tule?

Koolituse läbinu:

  • oskab juhina vältida käitumist, mis võib soodustada tiimilikmete ebaproduktiivset hoiakut ning vähendada juhi legitiimsust meeskonnas
  • tunneb arendava tagasiside andmise põhitõdesid, komponente ja samme
  • oskab arendada konstruktiivset dialoogi ning tulla toime tagasiside saaja emotsioonidega, sooviga ennast kaitsta, õigustada ja vastu süüdistada
  • oskab toetada soovitud muutust ja seda kinnistada
  • teab, kuidas toimida, kui soovitud muutust ei tule

Koolitaja:
Viktoria Saat psühholoog, koolitaja, coach ja superviisor
Viktoria Saat on psühholoog, koolitaja, coach ja superviisor enam kui 25-aastase kogemusega töös gruppide ja indiviididega kliinilise-, hariduse- ja ärivaldkonnas. Ta on lõpetanud Sankt-Peterburgi Puškini-nim. riikliku ülikooli psühholoogia eriala (cum laude, 2000.a.), jätkanud õpinguid konfliktilahenduses ja muutuste juhtimises Portlandi Protsessitöö Instituudi (USA) magistrantuuris (2006-2011). Viktoria on läbinud 2,5-aastase ANSE standarditele vastava coachi ja superviisori väljaõppe. Viktoria on programmi GRUNDKRAFT/Leaders Empowered litsentseeritud coach/treener ning Diamond Power Index®, Power Inteligence® sertifitseeritud coach. Viktoria on raamatu „Suhte alkeemia“ autor (Eesti Ajalehed, 2010), International Supervision and Coaching Institute (ISCI) juhatuse liige ja õppejõud.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Arendav tagasiside- kuidas seada piire, toetada töötaja arengut ning mida teha, kui muutust ei tule?