Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

B2B müügi koolitus, II osa – müügi analüüs, modelleerimine, monitooring

Koolituse eesmärk on aidata süsteemse müügijuhtimise abil ettevõtte äritulemusi kasvatada.

Koolitusel keskendutakse B2B müügiks vajalikule analüüsile – müügitoru, müügi finantsnäitajate ja toote- või teenusteportfelli analüüs. Samuti selgitatakse, kuidas kliendiandmebaasi kvaliteeti ja klientide ostupotentsiaali hinnata. Vaadatakse müügiprotsessi olulisi osasid, kuidas müügitegevusi planeerida ja monitoorida.

Sihtgrupp:
B2B müügiesindajad-müügikonsultandid, B2B müügiüksuste juhid, ettevõtete kõigi tasemete juhid

Koolituse sisu:

  • Müügitöö analüüsi valdkonnad
  • Müügi finantsnäitajate arenguvõimalusi
  • Müügitoru analüüsi komponendid
  • Tooteportfelli analüüs
  • Andmebaasi kvaliteedi hindamine
  • Klientettevõtete ja kontaktisikute hindamine
  • Klientettevõtte ostupotentsiaali hindamine
  • Kliendisuhete hindamiskriteeriumid
  • Müügitegevuse mahu-suuna-kvaliteedi analüüs
  • Uute kliendisegmentide modelleerimine
  • Peamised müügiprotsessid ja nende etapid
  • Eesmärkide süsteem B2B müügis
  • B2B müügis tööaja planeerimine ja töömudel
  • Kliendibaasi ja tooteportfelli planeerimine
  • Müügitegevuste planeerimine
  • Müügitegevuste monitooring

Koolituse läbinu:

  • Oskab analüüsida ettevõtte müügi arengupotentsiaali
  • Teab müügitoru analüüsi komponente
  • Oskab teha ettevõtte toote- või teenuseportfelli analüüsi
  • Oskab kliendiandmebaasi ja selle ostupotentsiaali hinnata
  • Tunneb müügijuhtimise põhiprotsesse ja nende etappe
  • Oskab põhilisi müügitegevusi planeerida ja monitoorida
  • Oskab koostada enda eesmärkide süsteemi (SMART) ja kuidas jälgida selle elluviimist
  • Teab kuidas müügitööd ettevõttes organiseerida

Pärast koolitust väljastatakse elektrooniline tõend

Koolitaja:
Tanel Tammemäe

On 30 aastat olnud seotud B2B müügivaldkonnaga. Töötanud ka väljapool Eestit müügivaldkonna interim-juhina. Tegutsenud 20 aastat konsultatsioonivaldkonnas. 18 aastat koolitanud nii B2B müügimeeskondi kui ettevõtete tippjuhte.
*Interim juht on organisatsiooni väljastpoolt sisse toodud, kes omab kliendile vajalikke oskusi ja kogemusi, on kõrgelt kvalifitseeritud, saavutab kokkulepitud aja jooksul kindlaksmääratud eesmärgid ja viib ellu kokkulepitud muudatused.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Juunika Koolitus OÜ. Täiskasvanute koolitusasutuse Juunika Õppekeskuse põhitegevusala on täiskasvanute koolitamine. Koolitustegevusega alustasime 1997. aastal Tartus. Täna korraldame koolitusi üle Eesti kõigis maakondades. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

B2B müügi koolitus, II osa – müügi analüüs, modelleerimine, monitooring

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.