Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Edukas müük: positiivne kliendisuhtlus, mõjus e-kiri ning müügipakkumine

Koolituse eesmärgiks on pakkuda osalejatele põhjalikku ülevaadet klienditeeninduse olulistest põhimõtetest ning anda vajalikud teadmised, kuidas kujundada efektiivseid e-kirju ja müügipakkumisi.

Koolitus keskendub praktiliste oskuste arendamisele, et osalejad saaksid paremini mõista kliendisuhete dünaamikat ja õppida, kuidas tõhusalt suhelda nii ettevõtte sise- kui ka välisklientidega.

Sihtgrupp
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.

Kursuse sisu:

  • Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused – 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
    • teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
    • erinevad kliendid ja nende ootused;
    • müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
    • kliendisuhte loomine ja hoidmine;
    • kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
  • Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine – 6 auditoorset tundi
    • e-kirja kirjutamise põhireeglid;
    • e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
    • müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.
  • Suhtlemis- ja koostööoskused – 6 auditoorset tundi
    • peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid teeninduses;
    • kliendiga kontakti ja usaldussuhte loomine;
    • suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
    • eneseväljendus;
    • kuulamine ja eneseavamine;
    • kuulamistõkked;
    • täissõnumi moodustamine.

Koolitajad:
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.
Reitingu koolitaja aastast 2018! Kaire viib läbi “Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamise” moodulit.

Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.
Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.
Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna.

Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.
Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

Ott Alemaa
Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.
Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina.

Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud ligi 20 aastat. Veikko Täär on jaganud enda teadmisi ja kogemusi tuhandetele inimestele, käsitledes põhiteemadena esinemisoskusi, eneseväljendust, suhtlemist, enesekehtestamist ja motiveerimist. Tema koolitused on kantud positiivsest energiast ning nendes on palju stand up elemente.

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Edukas müük: positiivne kliendisuhtlus, mõjus e-kiri ning müügipakkumine

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.