Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Google Analytics 4 praktiline ülevaade

Google Analytics 4 lühikursus algajatele pakub põhjalikku ülevaadet ja praktilisi oskusi Google Analytics 4 platvormi kasutamiseks turundustegevuste toetamiseks.

Antud kursus annab praktilisi oskusi ja teadmisi, et maksimeerida oma turundustulemusi Google Analytics 4 platvormi abil ning on sobiv nii algajatele kui ka teadjamatele turundajatele-spetsialistidele, aga ka neile kes tegelevad veebianalüütika seadistuste või andmete analüütikaga.

Sihtrühm:
turundusjuhid ja -spetsialistid ning kõik teised turundusvaldkonna huvilised olenemata ametist

Programm:

  • 9.50–10.00 Kogunemine veebikeskkonda
  • 10.00 – 12.30 Google Analytics 4 praktiline ülevaade
    • Platvormi ülevaade ja uued võimalused (UA vs GA4): Õpime tundma Google Analytics 4 platvormi uuendusi ja erinevusi Universal Analytics’iga ning avastame, kuidas need tööriistad pakuvad meile täiendavaid võimalusi ettevõtte turundustegevuste arengus.
    • GA4 konto loomine: Praktilisi juhiseid Google Analytics 4 kontot loomiseks ja seadistamiseks, et alustada andmete kogumist ja analüüsimist
    • Andmete kogumise seadistamine Tag Manageriga: Vaatame kuidas kasutada Google Tag Managerit andmete kogumise seadistamiseks. Õpime kuidas luua sündmusi, mõõdikuid ja jälgida erinevaid tegevusi oma veebis/kodulehel
    • UTM-parameetrite kasutamine kampaaniate jälgimisel: Vaatame kuidas kasutada UTM-parameetreid, et jälgida ja analüüsida oma kampaaniate tulemuslikkust Google Analytics 4 platvormil. Õpime, kuidas seadistada UTM-e turunduskampaaniates Meta platvormil
    • Andmete analüüs, aruandlus ja visualiseerimine: Õpime oma andmeid analüüsima Google Analytics 4 platvormil, luues põhjalikke aruandeid ja visualiseerides olulist teavet
    • Järelduste tegemine ja tegevuskavade koostamine: Vaatame kuidas andmete analüüsi tulemusel tuletada olulisi järeldusi ja koostada tõhusaid tegevuskavasid oma turundusstrateegia täiustamiseks

Koolitaja:
Kristjan Heinmets
sotsiaalmeedia strateeg
Kristjan on rahvusvaheliste kogemustega turundusprofessionaal, kes on töötanud sisuloome, digiturunduse ja projektijuhtimise aladel nii start-up’ides kui ka globaalsetes korporatsioonides. Lisaks on ta loonud erinevate valdkondade ettevõtetele turundusstrateegiaid ning arendanud ja andnud välja online-kursusi. Peale ärijuhtimise magistri on ta omandamas teadmisi ka andmeanalüütikas ning tehisintellekti tööriistade kohalt ettevõttete protsesside optimiseerimiseks.

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Ootame teid meie avatud õppepäevadele või küsige sisekoolitusi. Koolitused toimuvad sõbralike hindadega! Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Google Analytics 4 praktiline ülevaade

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.