Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

IT arenduste juhtimisest nii tellija kui pakkuja vaatevinklist

Koolitusel käsitleme IT arenduste parimaid praktikaid ning olulisi nüansse nii tellija kui ka pakkuja seisukohast. Räägime ka erinevatest väljakutsetest ning keerulistest olukordadest, mis IT arenduste käigus esineda võivad.

Suurem osa avaliku ja erasektori organisatsioonidest sõltub kiiretest ja kvaliteetsetest IT arendustest. Tihtipeale osutub see aga suureks väljakutseks, kuna IT arendused kipuvad võtma liiga palju aega ja raha ning tulemus võib lõpuks ikkagi pettumust valmistada. Kuidas olla tark tellija, kuidas hinnatud ning usaldusväärne teenusepakkuja? Millised on peamised IT-teenuste arendamise ja arenduste tellimisega tehtavad vead ja kuidas neid vältida?

Koolituse eesmärk on anda teadmised IT arendustööde juhtimisel kasutatavatest parimatest tavadest ja meetoditest, samuti osapoolte vastutusest ja rollidest.

Sihtrühm:
Koolitusele on oodatud nii IT arendusi pakkuvad ettevõtted kui ka IT arenduste tellimisega seotud töötajad, sh avaliku ja erasektori juhid, keskastmejuhid, teenusejuhid ja teised teemast huvitunud.

Programm:

  • 09:50 – 10:00 Veebikeskkonda kogunemine
  • 10:00 – 11:30 IT-arenduste juhtimine
    • IT arendusmeetodid, nendega seotud riskid ja võimalused
    • Peamised tarkvara arendusega seotud protsessid ja nende otstarve
    • Agiilse arenduse põhimõtted
    • IT arenduses osalejate peamised rollid ja vastutus
  • 11:30 – 11:45 Sirutuspaus
  • 11:45 – 13:15 Koolitus jätkub
    • Minimaalne elujõuline toode (Minimal Viable Product – MVP)
    • Enamlevinud tööde mahu ja ärilise väärtuse hindamise meetodid
    • Tööde järjekorra (backlog) juhtimise parimaid praktikaid
    • IT-arenduses esinevad peamised väljakutsed ning võimalikud lahendused

Koolitusel osalenu:

  • Teab erinevaid IT arendusmeetodeid ning nendega kaasnevaid riske ja võimalusi
  • Tunneb põhilisi tarkvara arendusega seotud tööde protsesse ja mõistab nende vajalikkust
  • Teab agiilsete arendusmeetodite olemust ja printsiipe
  • Teab, millised on IT arenduse osapoolte peamised rollid ja vastutus
  • Tunneb meetodeid, kuidas hinnata tööde mahtu ja ärilist väärtust
  • Oskab vältida kõige levinumaid vigu IT-arenduses

Koolitaja:
Enely Prei
RMIT, teenuste tiimijuht; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert
Olen peamiselt tegutsenud IKT valdkonnas. Töötasin 10 aastat Keila koolide IKT juhina. Seejärel juhtisin Tiigrihüppe Sihtasutuses õpetajate sülearvutite hankeprojekti ja koolide IKT taristu valdkonda. Tegelesin Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskuses IKT teenuste kvaliteedijuhtimisega. Töötasin Kaitseministeeriumis üksuse juhina, mille ülesanne oli korraldada ministeeriumi ja valitsemisala juhtimis- ja kontrollisüsteemiga seotud töösuundasid, sh teabehaldust. Olen õpetanud ka andmebaaside projekteerimist ja programmeerimist Tallinna Ülikooli informaatika tudengitele ja valikainena gümnasistidele.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

IT arenduste juhtimisest nii tellija kui pakkuja vaatevinklist

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.