Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas kindlustada ettevõtte head mainet?

Organisatsiooni informatiivne julgeolek
Koolituse eesmärk on omandada näpunäiteid, põhimõtteid ja metoodikaid ettevõtte hea maine kindlustamiseks.

Kommunikatsiooni valdkond elab praegu väga suurte muutuste perioodil. Infot on ülekülluses, tihti segunevad tõde ja vale, faktide tähendus on langenud. Suur osa infost ei levi enam meedia, vaid sotsiaalvõrgustike kaudu. Inimesed usuvad tihti lugusid, millel pole tegelikkusega mingit pistmist. „Tõe tootmise tööstus on muutunud soovitud tõe tootmise tööstuseks“ (G. Potseptsov) ja see muutus loob uusi riske. Ka võimalusi. Järeldus, tuleb kursis olla.

Peaaegu igapäevased on juhtumid, kus ettevõtted ja ka üksikisikud satuvad avalikkuse tähelepanu alla endale soovimatul kujul. Eriti suur riskigrupp on juhid. Imagokahjud, rääkimata skandaalidest kahjustavad nii suuri kui väikesi ettevõtteid, maine saab tihti kannatada aastateks. Riskide vähendamise parim võimalus on põhiteadmised, kuidas erinevates olukordades käituda. Tegemist ei ole raketiteadusega, teatud põhimõtted aitavad oluliselt otsusetegemist keerulistes olukordades. Koolitusel tutvustatakse ettevõtte informatiivse julgeoleku praktikaid, põhimõtteid ja metoodikaid.

Koolituspäeva tulemusena

  • Saavad osalejad algteadmisi teooriast, kuidas lahendada kommunikatsioonis tekkida võivaid probleeme.
  • Saavad osalejad näpunäited, kuidas luua ettevõtte ühine lugu ja kuidas seda kommunikatsioonis ära kasutada

Teemad, mida käsitletakse

  • Kaasaja meedia ja avalikkussuhtluse trendid, ettevõtte suhtluspraktika. Üldine taust kommunikatsioonist kaasajal.
  • Ettevõtte loo tegemise teooria ja praktika. Ettevõtte ühise loo (formaadi) kirjutamine on edasise kommunikatsiooni aluseks.
  • Kriis ja skandaal. Imagovõitluse alused. Kuidas vältida avalikkussuhtluse vigu, et hoida ära suurt imagoloogilist ja majanduslikku probleemi.
  • Meeskond ja väärtused. Mida teha ja kuidas minna edasi? Saadakse tunnetus ja näpunäited, kuidas kasutada ühist lugu avalikkusega suhtlemisel.

Koolituse ajakava:

  • 10:00 – 11:30 Koolitus
  • 11:30 – 11:45 Kohvipaus
  • 11:45 – 13:15 Koolitus
  • 13:15 – 14:00 Lõuna
  • 14:00 – 15:30 Koolitus
  • 15:30 – 15:45 Kohvipaus
  • 15:45 – 17:00 Koolitus

Koolitaja:
Raul Rebane
on Eesti tuntumaid kommunikatsioonieksperte. Tema erihuvi on infosõdade teooria, mida ta on ligi 20 aastat uurinud. Avalikkuses tuntakse teda ka kui Gerd Kanteri tiimi loojat ja juhti. Raul on edukas publitsist ja saanud nii ajakirjandusliku kui teadustöö eest rahvusvahelisi tunnustusi.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas kindlustada ettevõtte head mainet?