Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas TikTok platvorm oma ettevõtte heaks tööle panna?

TikTok on maailma kõige kiiremini kasvav ja aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. TikTok enda digiturunduse kanalitest välja jättes kaotab ettevõte suure osa võimalikest klientidest.

Kuidas TikTok kanal enda jaoks tööle panna- millest alustada, kuidas kasvatada oma jälgijaskonda, kuidas luua sisu, mis tõmbaks tähelepanu, kuidas valida õigeid teemaviited ehk hashtage ja kuidas kasutada mõjuisikuid ning millised on TikTokis turundamise parimad praktikad? Koolitus annab neile ja paljudele teistele küsimustele vastused.

Koolituse eesmärk on anda põhjalikke teadmisi TikTokis turundamise võimalustest ning jagada praktilisi nõuandeid, kuidas teha TikTokis edukaid kampaaniaid.

Sihtrühm:
Turundusjuhid-, spetsialistid- ja assistendid, müügijuhid- ja assistendid ja kõik teised sotsiaalmeedia reklaamist huvitatud.

Programm:

  • Kas ja millal peaks TikTokis turundama?
  • TikToki ABC ehk kontoga alustamine, jätkusuutlik sisuloome ja fännikommuuni kasvatamine
  • Kuidas efektiivselt filmida ja monteerida?
  • Kui olulised on teemaviited ehk hashtagid?
  • Kuidas kaasata mõjuisikuid ja keda kaasata?
  • Millised on peamised vead, mida ettevõtted TikTokis teevad?
  • Head näited TikTok turundusest

Koolituse läbinu omandab teadmised, kuidas kasutada TikToki platvormi oma turundusstrateegia osana, teab, kuidas platvorm töötab, oskab platvormi eripäradest lähtuvalt luua kvaliteetset sisu, oskab kasutada influencereid oma kampaania tööriistadena ja teab, millised on peamised vead TikTokis turundamisel ja oskab neid vältida.

Koolitaja:
Robin Pass
Agentuur Social Buzz asutaja ja loovjuht, TikTok turunduse strateeg
Robin Passi teekond ettevõtjana sai alguse juba 16. aastasena. Turundus on teda erinevate projektide ning ettevõtmiste juures enim paelunud, seega loogiliselt jõudis ta enda agentuuri Social Buzz asutamiseni. Social Buzz pakub erinevaid teenuseid: sotsiaalmeedia haldus, sisuloome, turunduskampaaniate loovjuhtimine, videoproduktsioon ja koolitused. Enim keskendub Social Buzz TikToki turundusele ja klientide nimekirjast võib leida kodumaised kui ka rahvusvahelisi brände: Balti Jaama Turg, Keskturg, Wolt, Vapiano, Lõunakeskus, Eesti Muusikaauhinnad, MySushi, Visit Estonia, PS Music Agency ja nublu. Lisaks on koostööd tehtud Eesti Laulu, Boost Mahlabaaride ja Tuul Mobilityga. Enda seniseks suurimaks turundusalaseks saavutuseks peab Robin Mamma persoonibrändi loomist, kes on aastaga sotsiaalmeedias võitnud sadade tuhandete inimeste südamed ja kogunud miljoneid vaatamisi.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas TikTok platvorm oma ettevõtte heaks tööle panna?