Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?

Veebiseminaril omandame teadmisi ja praktilisi võtteid emotsionaalselt keerulistes teenindussituatsioonides teise emotsioonidega toimetulekuks ning enda emotsionaalse tasakaalu säilitamiseks.

Praeguses uudses ja ebakindlas olukorras puutume tavapärasest rohkem kokku emotsionaalselt keeruliste teenindussituatsioonidega. Olgu selle põhjuseks ärevus, segadus või kohanemine uue elukorraldusega – paljud teenindajad puutuvad kokku emotsionaalselt tundlikumate klientidega.

Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.

Programm:

  • 10.55–11.00 Kogunemine veebikeskkonnas
  • 11.00–12.30 Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?
    • Ühiskonna polaarsused eriolukorras ja selle mõju teenindussituatsioonidele
    • Isiksuse tasandite mudel ja selle seos emotsioonide juhtimisega
    • “Kuula, tunnusta, kahetse, lepi kokku” mudeli kasutamine emotsionaalse tasakaalu kaotanud kliendiga
    • Praktilised võtted enda emotsionaalse tasakaalu tagamiseks

Seminari tulemusena osaleja:

  • teab konstruktiivseid võtteid teise emotsioonidele vastamiseks ja enda omade juhtimiseks;
  • on tutvunud R. Cacciatore “Kuula, tunnusta, kahetse, lepi kokku” mudeliga;
  • on tutvunud praktiliste võtetega emotsionaalse tasakaalu taastamiseks.

Koolitaja:
Merit Lage on koolitajana tegev alates 2007. aastast. Lisaks töötab gestaltpsühhoterapeudina ning töönõustaja, coachi ja superviisorina. Omab magistrikraadi kasvatusteadustes. 2014 lõpetas ta kliinilise gestaltpsühhoterapeudi väljaõppe Taanis: International Gestalt Institute of Scandinavia. 2018. a esimesel poolel lõpetas coachi ja superviisori õpingud Rahvusvahelises Supervisiooni ja Coachingu instituudis. Alates 2019. aastast on sertifitseeritud DiSC koolitaja.
Merit juhindub töös põhimõttest, et oma potentsiaali avastamine juhina ning meeskonnana tõstab inimeste pühendumise taset ning toob kasu organisatsioonile.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.