Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas viia läbi vestlusi ebameeldivatel ja keerulistel teemadel?

Koolituse eesmärk on pakkuda praktilisi võtteid vestluste läbiviimiseks ebamugavatel ja keerulistel teemadel. Koolitusel osalejad saavad osaleda aruteludes, jagades oma varasemaid kogemusi, mida koolitaja abiga süstematiseeritakse. Koolitaja pakub võtteid erinevates küsitluskontekstides toimetulekuks ning küsitluse ja laiema eesmärgi sidusaks tervikuks kujundamiseks.

Igas vestluses on osake küsitlemist, olgu selleks töötajate vaheliste pingete lahendamise, sisekorra eeskirjade rikkumise, koostööpartneri/kliendi taustakontrolli teostamise või mõne muu ebamugava või keerulise olukorra kontekstis

  • Kuidas ennast sellisteks vestlusteks ette valmistada?
  • Millist rolli mängib küsitlemiseks kasutatav ruum ning mööbli ja tehniliste vahendite kasutus ja paigutus?
  • Kas ja kui palju küsida ebamugavaid küsimusi ning mil viisil nendele saadud vastuseid eesmärgipäraselt kasutada?
  • Millised on erinevad küsitlustaktikad ja kui palju mängib rolli kehakeel, visuaal ja tonaalsus?
  • Milliseid praktilisi võtteid kasutada valetamise paljastamiseks?

Koolitus annab neile ja paljudele teistele küsimustele vastused.

Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud ettevõtete ja asutuste juhid, keskastmejuhid, personalijuhid, meeskonnajuhid, spetsialistid ning kõik teised, kes puutuvad oma töös kokku ebameeldivate ja keeruliste vestluste läbiviimisega.

Koolituse sisu:

  • Kuidas valmistuda ebameeldivateks ja keerulisteks vestlusteks?
  • Kuidas erineb intervjuu sihitatud küsitlemisest ning milline on nende ühisosa?
  • Millised on hea küsitleja isikuomadused?
  • Kas ja millist rolli mängib küsitlemiseks kasutatav ruum ning mööbli/tehniliste vahendite kasutus ja paigutus?
  • Kas ja kui palju küsida ebamugavaid küsimusi ning mil viisil nendele saadud vastuseid eesmärgipäraselt kasutada?
  • Kas ja kuidas on seotud vale paljastamine ning tõe väljaselgitamine?
  • Kas ja kui palju võib kasutada manipulatsiooni ning kuidas seda eesmärgipäraselt rakendada?
  • Millised on üksi ja mitmekesi küsitlemise tugevused ja nõrkused ning kuidas otsustada, millist mudelit kasutada?
  • Millised on erinevad küsitlustaktikad ja kui palju mängib eesmärgi saavutamisel rolli kehakeel, visuaal ja tonaalsus?

Koolituse läbinu oskab keerulisteks vestlusteks ette valmistada, tunneb vestluse eesmärgi saavutamiseks vajalike tingimuste loomise metoodikat, tunneb erinevaid vestlustehnikaid ning oskab neid tõhusalt rakendada. Lisaks mõistab koolituse läbinu, millist rolli mängivad eduka küsitlemise puhul isikuomadused, ruumikasutus ning seal olevad esemed ning eelhäälestus. Samuti mõistab osaleja valetamise eesmärki ning struktuuri ning omab praktilisi võtteid valetamise paljastamiseks.

Koolitaja:
Pärtel Preinvalts
on Eesti Politsei- ja Piirivalveameti rakendusekspert. Ta on siseturvalisuse valdkonnas tegutsenud üle 20 aasta. Muuhulgas on ta juhtinud välismaalaste kinnipidamise ning väljasaatmisega tegelevat üksust ning saanud turvalahenduste väljatöötamise eest režiimses asutuses ka eraldi ära märgitud. Ta on olnud aastasel politsei väljaõppemissioonil Afghanistani Isalmivabariiki, kus ta oli lisaks koolitajale ka üksuse juht. Ta on töötanud rändesideohvitserina Türgis ja Kreekas ning korraldanud erineva sisuga (mh ülekuulamise ja intervjueerimise) koolitusi Gruusias, Jordaanias, Kõrgõztanis ning tegelenud kultuuride vaheliste kriiside ennetamisenõustamisega Indias ja Bangladeshis. Pärtel peab väga head suhtlemisoskust ning soovi inimestesse sügavale sisse vaadata väga oluliseks osaks õnnestumisest keeruliste isikutega tegelemisel. Pärtel on Euroopa Komisjoni juurde kuuluva RAN (Radicalisation Awareness Networki – radikaliseerumise ennetamise võrgustik) koolitaja ning tegutseb aastaid külalislektorina Sisekaitseakadeemia Justiitskolledžis. Lisaks on Pärtel tegutsenud külalislektorina NATO COEDAT´is (Center Of Excellence Defense Against Terrorism) NATO terrorimisvastase võitluse oivakeskuses.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas viia läbi vestlusi ebameeldivatel ja keerulistel teemadel?