Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Lepinguõigus ja tarbijakaitse – kuidas valmistuda kohtuvaidlusteks?

Koolituse eesmärk on anda osalejatele ülevaade lepinguõiguse olulisematest normidest, millega kaupu või teenuseid müüv ettevõtja peab kindlasti arvestama. Põhjaliku õppepäeva käigus jagatakse praktilisi soovitusi eluliste näidete kaudu selleks, et võimaliku vaidluse korral tagada äripartneri või kliendiga tekkida võiva vaidluse puhuks endale parem positsioon.

Sihtrühm:
Ettevõtjad, äriühingute osanikud ja aktsionärid, juhatuse liikmed, tööandjad, äriühingute tegevjuhid, finantsjuhid, keskastmejuhid, juristid, ärinõustajad, ärianalüütikud ja teised teemast huvitatud.

Koolituse sisu:

  • Lepingueelsed läbirääkimised
  • Lepingu sõlmimine
  • Erinõuded lepingu sõlmimisel tarbijaga
  • Intress rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral
  • Olulisemad õiguskaitsevahendid (sh kahju hüvitamine)
  • Kohtualluvus ja kohalduv õigus

Koolituse läbinu teab:

  • Millised on läbirääkimisi pidavate isikute kohustused
  • Millised on olulisemad tingimused, mis tuleb kaupade või teenuste osutamiseks sõlmitavas lepingus kindlasti ära reguleerida
  • Millistel tingimustel on võimalik kliendilt nõuda seadusjärgsest intressist kõrgema intressimäära tasumist
  • Millised on tarbijate kaitseks seadusest tulenevad eritingimused, millega ettevõtja peab arvestama
  • Õiguskaitsevahendeid ning seadusest ning kohtupraktikast tulenevaid piiranguid nende kasutamiseks
  • Millised on kliendilt või äripartnerilt võlgnevuse sissenõudmise viisid

Koolitaja:
Evelin Lisett Ratnik
advokaadibüroo WALLESS vandeadvokaat, õppejõud
Evelin Lisett Ratnik on advokaadibüroo WALLESS vandeadvokaat. Ta on tunnustatud tsiviilkohtumenetluse ekspert, kes omab pikaajalist kogemust klientide nõustamisel just äriühingute sisesuhteid puudutavates kohtuvaidlustes. Advokaaditööle lisaks õpetab Evelin Tartu Ülikoolis tulevastele juristidele õiguslikku argumenteerimist.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Lepinguõigus ja tarbijakaitse – kuidas valmistuda kohtuvaidlusteks?

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.