Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Müügimeeskonna juhi viis põhioskust

Koolitus aitab igal osalejal: leida lihtsaid vahendeid, et olla tulemuslik müügimeeskonna juht; näha juhtimist kui oma meeskonnaliikmete aitamist, kuidas tööalaselt edu saavutada; tasakaalustada erinevaid juhtimistegevusi ning vähendada “tuletõrjuja” rolli osakaalu oma töös; lihtsamini veenda oma inimesi (näiteks õigetes töömeetodites või vajalikus tegevuste mahus) teemasid läbi rääkides ja neile ideid müües.

Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud juhtimisalal kogenud juhid, kes on juba juhtimisvaldkonnas kogenud, aga soovivad oma olemasolevaid oskusi täiendada, et saavutada paremaid tulemusi. Samuti uued juhid ja juhtimispositsioonile kohe sisenevad uued juhid, kes koolitusest osa võtmisega saavad alustada oluliste juhtimisoskuste omandamisega.

Koolituse sisu:

  1. oskus – Juhi valmisolek oma põhitegevustega tegelemiseks.
    • Minu erinevad rollid juhina.
    • Mida ma ise juhina oma tegevustes kontrollida saan.
    • Mis ei ole minu kontrolli alla ja kuidas sellega toime tulla.
    • Juht kui eeskuju.
  2. oskus – Tulemusliku müügimeeskonna loomine.
    • Mis on müügimeeskond ja selle peamised tunnused
    • Millised on müügimeeskonna eesmärgid ja miks need vajalikud on?
    • Kokkulepete ja tagasiside võimalustest ning tähtsusest.
    • Milline on tulemuslik tagasiside, mis edasiside.
    • Praktiline edasiside osalejate vahel
    • Suhete ja usalduse olulisusest meeskonnas.
  3. oskus – Olukordade juhtimine.
    • Töötaja erinevad valmisolekutasandid ja mis seda mõjutavad – motivatsioon ja kogemus.
    • Juhi erinevad juhtimisvõimalused – delegeeriv vs käskiv
    • Igale töötajale personaalselt sobiva juhtimisstiili valimine ja kohandamine juhi poolt.
  4. oskus – Ideede müümine
    • Mis on ideedemüümine ja milleks seda vaja on?
    • Mis on luhta läinud idee-müükide peamine ebaõnnestumise põhjused?
    • Kas vastuväited on pigem head või halvad?
    • Idee müümise protsess.
    • Vajaduse selgitamine, lahenduse leidmine ja tulemuse kasulikkus.
  5. oskus – Konfliktide lahendamine.
    • Mis on konflikt ja miks see tekib?
    • Konfliktile reageerimine ja selle lahendamise stiilid.
    • 5-etapiline moodul, kuidas efektiivselt konflikti hallata.
    • Kuidas konfliktsituatsioonis oma emotsioonidega toime tulla?

Koolituse tulemusena saab osaleja:

  • Teadmise, kuidas müügimeeskonna juhina tegutsedes saada kontroll oma tegevuste üle.
  • Oskuse mõista, kuidas saavutada tulemusi oma meeskonnaliikmete kaudu.
  • Positiivse tõuke oma juhtimisalases tegevuses muutustega jätkamiseks.
  • Võimalused, kuidas olla veel efektiivsem oma tegevustes juhina.

Koolitaja:
Guido Paomees on koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud üle 17 aasta. Ta on läbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis, koolitusfirmas Vain & Partnerid, Äripöäeva Akadeemias jm. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi, Turunduse ja Müügijuhtimise kursuseid ning juhendab müügi- ja turunduspraktikaid Tallinnas ja Helsingis.
Guido teeb peamiselt müügi-, ajakasutuse-, enesearengu-, teeninduse- ja meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolitused lähtuvad tema praktilistest kogemustest ja on igapäevategevustes lihtsalt kasutatavad. Koolitusmaterjalidena on kasutusel töövihik, kus ca 25-30% iseseisvadi töid, mis aitavad osalejatel soovitud materjale paremini omandada. Power-Pointi koolitaja ei kasuta, sest tegemist on seminaripõhise koolitusega.
Guido on lõpetanud Tartu Ülikooli arhitektuuriajaloo erialal, töötanud ajaloolasena ja Hiiu Maakonnaavalitsuse välissuhete- ja kultuurinõunikuna. Tema ärialane tegevus algas 1995.aastal Wm.Wrigley Co Eesti esinduse juhina. Selle perioodi tulemuseks oli Eesti meeskonna loomine ja 6 aastaga turuosa suurendamine üle 50%. Aastatel 2000-2003 juhtis Guido regiooni direktorina Kesk-Aasis Uzbekistani, Turkmeenia, Kirgiisia ja Tadźikistani piirkonda. Euroopast oluliselt erinev keskkond andise hea kogemuse arenemiseks.
Guido sisekoolituste klientide hulka kuuluvad Tartu Kohtumaja, Elisa Eesti, Fortum, Ericsson, Saarioinen Eesti, Cramo, Via3L, Weinerberger Baltics, Oriflame, Ingman, Lumene (Baltikum, Kaukaasia, Ida-Euroopa ja Kesk-Aasia), SSP Eesti, Pagaripoisid, Domus Kinnisvara, Renalko Kaubandus, SCA Baltics, Coca Cola HBC, Club Catering, Swedbank, Tridens, Tööriistamarket, LHV Pank, Plantex, Fazer Pagarid, Rakvere Haigla, Balteco Mööbel, Colliers, Eesti Gaas, Stroyrent (Sofia, Bulgaaria), Kalev Chocolate Factory, ITK, Estover, Mandatum Life, Tallink, Viking Motors, Espak, Wrigley, Mecro, Fra Mare Spa, DSSmith, Balsnäck, jt ettevõtted.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Juunika Koolitus OÜ. Täiskasvanute koolitusasutuse Juunika Õppekeskuse põhitegevusala on täiskasvanute koolitamine. Koolitustegevusega alustasime 1997. aastal Tartus. Täna korraldame koolitusi üle Eesti kõigis maakondades. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Müügimeeskonna juhi viis põhioskust

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.