Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine ning kuidas mõista keerulise iseloomuga inimesi?

Töökeskkonnas tuleb paratamatult edastada negatiivseid sõnumeid ning suhelda negatiivselt meelestatud inimestega. Mistahes keerulised kõnelused seoses ettevõttesiseste probleemide, töökorralduslike muudatuste või kolleegidevaheliste erimeelsusustega avaldavad töötajale otsest või kaudset mõju, mistõttu nõuavad sellised olukorrad professionaalset ja oskuslikku lähenemist.

Mis teeb sõnumi negatiivseks ning mida tasub selle edastamisel silmas pidada? Kuidas edastada tööalast negatiivset infot nii, et see ei tekitaks osapooltele ebameeldivust ja säiliksid head suhted? Kuidas käituda, kui kollektiivis on emotsionaalselt ebastabiilne inimene? Kuidas käituda erinevat tüüpi “negatiivsete” inimestega?

Sihtgrupp:
Personalijuhid, keskastmejuhid, kommunikatsioonijuhid, ettevõtte ja asutuse juhid, personalitöötajad, meditsiinitöötajad ja teised teemast huvitatud

Programm:

  • 09:30 – 10:00 Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega
  • 10:00 – 11:30 Keerulised kõnelused. Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine Aune Past
    • Ettekandes tuleb juttu negatiivse vestluse ettevalmistamisest kuni võimalike tagajärgedega tegelemiseni. Eduka kommunikatsiooni vundament on olukorra täpne hindamine.
    • Kas kõik osapooled tajuvad toimuvat negatiivsena?
    • Mida me öelda tahame?
    • Mida me tahame, et teised teeksid?
    • Kuidas me tahame, et teised ennast tunneksid?
    • Kus tekib tähendus?
    • Negatiivse vestluse kriitilised punktid
  • 11:30 – 12:00 Toekas kohvipaus
  • 12:00 – 13:30 Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud ja ebastabiilsete inimestega? Toivo Aavik
    • Kuidas käituda, kui kollektiivis on emotsionaalselt ebastabiilne inimene?
    • Mis on emotsioonid ja kuidas nad jagunevad ning mis on emotsioonihäired?
    • Mis on emotsioonide enamlevinud tekkepõhjused töökohal?
    • „Järsku on ta emotsionaalselt haige?“ Näited, mis võiks sellele viidata
    • Kuidas juhtida emotsionaalseid töötajaid? Praktilised nõuanded
    • Millised inimesed tekitavad probleeme ja miks?
      • Eesmärk: kuidas erinevad inimesed võivad põhjustada konflikte ja õppida tuvastama vähemalt 6 tüüpi “keerulisi” inimesi
    • Kuidas käituda erinevat tüüpi “negatiivsete” inimestega?
      • Eesmärk: suurendada erinevate strateegiate ja taktikate hulka
    • Kuidas ise mitte sattuda “negatiivsete” inimeste nimistusse?
      • Eesmärk – diagnoosida iseennast

Koolitajad:
Aune Past
EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekomunikatsiooni käsiraamtu “Too oma meeskond ühte paati” autor
Aune Past on suure praktilise ja akadeemilise kogemusega kommunikatsiooniekspert, kes on töötanud firma kommunikatsioonidirektorina kui ka õppejõuna. Oma kommunikatsioonibürooga “Past ja Partnerid” on ta võitnud EPRA eripreemia tööandja brändi loomise ja sisekommunikatsiooni eest. Ta on kirjutanud mitmeid erialaõpikuid.

Toivo Aavik
Tartu Ülikool, isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia kaasprofessor
Toivo Aavik on Tartu Ülikooli sotsiaalpsühholoogia õppejõud, kes on ka õppinud TÜ majandusteaduskonnas turundust ja juhtimist. Tulevastele psühholoogidele õpetab ta seda, kuidas tuvastada inimese varjatud „mina“, seksuaalkäitumise saladusi ja 2016. aastast positiivset psühholoogiat. Juba alates 1990-ndatest on ta lisaks koolitanud ka kinnisvaramaaklereid, äri- ja personalijuhte.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine ning kuidas mõista keerulise iseloomuga inimesi?