Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Ostu- ja hankejuhtimise praktikum: tarnijate ja varude juhtimine

Kuidas kategoriseerida kulusid?

Praktikumi eesmärk on aidata ettevõttel selgelt kategoriseerida kulustruktuurid ja tarneturud. Täiendavalt võtab osaleja kaasa teadmised, kuidas pidevalt muutuva nõudlusega tooteid edaspidi veel paremini juhtida.

Sihtgrupp: haldusjuhid, ostuspetsialistid, ostujuhid, tootejuhid, hankespetsialistid, hankejuhid, kategooria spetsialistid jne. Oodatud on kõik, kes soovivad täiendada oma ettevõtte kulukategooriate juhtimise põhimõtteid ja täiendavalt positsioneerida tooteid, mis vajavad eritähelepanu.

Programm:

  • 09:15 – 09:30
  • 09:30 – 11:00 Kategoriseerimine
    • Tarnijate kategoriseerimine
    • Toodete kategoriseerimine
    • Kulukategooriate analüüs
    • Kasutatavad meetodid: teooria ja praktilised harjutused, soovitavalt oma ettevõtte andmete pealt
  • 11:00 – 11:15 Kohvipaus
  • 11:15 – 12:45 ABC – XYZ analüüs
    • Toodete positsioneerimine käibe ja kasutuse järgi
    • Tulemuste arutelud ja diskussioonid
    • Kasutatavad meetodid: teooria ja praktilised harjutused, soovitavalt oma ettevõtte andmete pealt, arutelud

Praktikumi tulemusel osaleja:

  • mõistab ettevõtte ostukulude kategoriseerimise vajalikkust;
  • oskab rakendada ja kohandada Pareto printsiipi ja XYZ-analüüsi;
  • oskab hinnata analüüsiga seotud võimalusi ja integreerida neid ettevõtte tegevusse;
  • omab oskust paremini kulustruktuure ja tarneturge juhtida.

Metoodika.
Õpe baseerub peamiselt praktilistel ülesannetel, kus igal osalejal on võimalik kasutada enda ettevõtte reaalseid andmeid. Vaja läheb soovitavalt infot 12 kuu tarbitud toodete/artiklite kohta (raha ja kogus), lisaks infot toodete tarnijate kohta. Andmete tundlikkuse korral võib osaleja numbrid vabalt valitud koefitsiendiga läbi jagada/korrutada. Kui osalejal puudub võimalus oma andmeid kaasa võtta, saab kasutada koolitajate poolt kokku pandud andmeid. Täiendavalt viiakse läbi arutelusid.

Praktikumine palume kaasa võtta sülearvuti!

Praktikumi viivad läbi Kerttily Golubeva ja Hannes Laaser ehk Team SUCHA.

Team SUCHA taga on tarneahela pikaajalised entusiastid, kes on mentorid, koolitajad, konsultandid, aga oma põhiolemuselt praktikud. Töös kasutatakse metoodilist lähenemisviisi, mida tuuakse praktikatesse läbi diskussioonide, eesmärgiga luua uusi võimalusi. Team SUCHA omab rahvusvaheliselt tunnustatud kvalifikatsioone ja sertifikaate järgmistel teemadel: strateegiline hankejuhtimine, tarneahelajuhtimine, S&OP, tarneahela kestlikkus (ESG), tarneahela digitaliseerimise strateegiad, coaching.

Kerttily Golubeva
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ja koolitaja

Hannes Laaser
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, tarneahelaekspert ja konsultant

Vaata kõiki ostujuhtimise praktikume: Ostu- ja hankejuhtimise praktikumid „Tänased väljakutsed ja homsed võimalused

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Ostu- ja hankejuhtimise praktikum: tarnijate ja varude juhtimine