Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Praktiline ostujuhtimine: Tulemuslik ostutegevus kaubanduses

Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused süsteemseks ostujuhtimiseks, käsitledes põhjalikult ostujuhtimise erinevaid etappe ja tervikprotsessi.

Ostutegevusel on kaubandusettevõtte tuludele väga suur tähtsus. Ostud ja ostutegevusega seonduvad maksed moodustavad ettevõtte kuludest valdava osa. Ostutegevusega saab mõjutada märkimisväärselt äritegevuse tulemit, seega peaaegu iga tulu ja kulu euro liigub läbi ostu.
Selleks, et tulu oleks võimalikult suur, on vaja teadmisi, kuidas seda saavutada.

Koolitus annab ülevaate sellest, millised on ostja põhifunktsioonid, kuidas valida tarnijaid ja pidada hinnaläbirääkimisi ning annab ülevaate sellest kuidas juhtida kaubakategooriaid nii, et sellest ka tegelikult kasu oleks. Koolitus oma sisult sobib hästi jae- ja hulgikaubanduses töötavatele ostujuhtidel, väikeettevõtte juhtidele või neile kes soovivad omandada uusi ja kasulikke teadmisi ostujuhtimisest ning kategooriajuhtimisest.

Sihtgrupp:
Ostujuhid, ostuassistendid, tippjuhid, ostuprotsessi eest vastutajad ning selles osalejad.

Programm:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja tervituskohv
  • 10.00–11.30 Ostujuhtimise olulisus ettevõttes
    • Ostutegevuse valdkond
    • Ostuosakonna positsioon
    • Ostutegevuse tähtsus
    • Ostutegevuse tulemi mõjutussfäärid
    • Ostutegevuse eesmärgid
    • Ostutegevuse mõõdikud
    • Sortimendi reguleerimine
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Tarnija suhted ja ostuläbirääkimised
    • Tarnija ja hinnaläbirääkimised
    • Kapitali kasutamise tõhustamine
    • Kadumite vältimine
  • 13.15–14.00 Lõuna
  • 14.00–15.30 Kategooriate juhtimine
    • Kategooria juhtimise ülevaade
    • Kaubakategooriate juhtimine praktikas
    • Lisaks praktilised kaasused lahendamiseks
  • 15.30–15.45 Kohvipaus
  • 15.45–16.15 Sortimendi juhtimine ja analüüs
    • Sortimendi analüüsi meetodid (vajalik arvuti olemasolu)
    • ABC XCY analüüsi põhjal
  • Teadmisi kinnistav test ja kokkuvõte koolituspäevast.

Meetodid:
Interaktiivne loeng, arutelud, grupitöö, juhtumi analüüs, praktilised kaasused.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab, milline on ostutegevuse olulisus ettevõttes;
  • oskab hinnata erinevaid ostutegevuse tulemusmõõdikuid ja nende mõju ettevõtte tulemile;
  • mõistab kategooriajuhtimise olulisust ja mõju ettevõtte tulemile;
  • mõistab, kuidas viia läbi edukaid läbirääkimisi ning kuidas hoida suhteid tarnijatega edukal tasemel;
  • oskab analüüsida sortimenti ja sisse viia korrektuure.

Koolitaja: 
Katrin Riisalu on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõppe spetsialiseerumisega turundusele.  Katrin on töötanud kaubanduses ligi 20 aastat ostujuhtimise valdkonnas. On töötanud Statoil Fuel & Retail Eesti AS hankejuhtimise valdkonna juhina ja eelnevalt ka erinevates rahvusvahelistes jaekaubanduskettides nagu Maxima Eesti ja Prisma Peremarket nii ostudirektori kui ostujuhina ning hetkel juhib ta ostuosakonda Selver AS-is. Koolitaja kogemust ostujuhtimise valdkonnas omab aastast 2007.

Lisainfo:
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Praktiline ostujuhtimine: Tulemuslik ostutegevus kaubanduses