Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Probleemne käitumine või oskuste puudumine? Oskuste ja Vastutuse õppe meetod.

Koolituse eesmärk on anda ülevaade ja praktilised oskused lahenduskeskse teraapia sekkumiste kasutamisest kodu ja lasteaia-, koolikeskkonnas.

Kursusel käsitletakse kahte struktureeritud sekkumist: Oskuste ja Vastutuse õpet. Kursuse eesmärgiks on anda hoolivale täiskasvanule praktilised töövahendid laste/noorukite käitumisprobleemidega toime tulemiseks. Lisaks on kursuse üheks osaks tegevuskaartide töötuba, kus tutvustatakse erinevaid praktilisi töövahendeid (Tunnete kaardid, Lausete lõpetamise kaardid, Muinasjutu kaardid jt) ja nende kasutusvõimalusi grupi- ja individuaaltöös.

Sihtgrupp:
Täiendusõppeks lasteaiaõpetajatele ja õpetaja abidele, lapsehoidjatele, laste-ja asenduskodude personalile, lapsevanematele, tugiisikutele

Koolituse sisu:
Oskuste ja Vastutuse õpe on lahendkuskeskesele teraapiale tuginevad meetodid, autoriteks on Ben Furman ja Tapani Ahola. Meetodite eesmärgiks on rikastada lapsevanemate, õpetajate sekkumisvõtteid väljakutsuvale, ebakohasele käitumisele reageerimiseks ning toetada laste, õpetajate ja vanemate omavahelist koostööd.
Oskuste õppe keskne idee käsitleb suurt osa laste probleemidest oskustena, mida on võimalik õppida või täiendada. Teisisõnu – lastel ei ole õigupoolest probleeme, vaid on oskused, mida nad ei ole veel ära õppinud. Lapse probleeme nähakse kui oskuseid, mida tal on vaja parandada ja õppida (probleemid on puudulikult arenenud oskused). 15 sammuline sekkumistehnika pakub konkreetseid lahendusi nii käitumisprobleemide kui ka erinevat laadi psüühiliste häirete korral.
Vastutuse õppe meetod on 6-astmeline juhis lapse vastutustundliku käitumise saavutamiseks.

Õpiväljundid:
Koolituse läbinu:

  • teab kuidas lapse probleeme ümber sõnastada oskusteks, mida on vaja omandada;
  • on saanud teadmise, mis on Oskuste õppe meetod ja leidnud sellest endale sobiva, kasutatava osa;
  • on saanud teadmise, mis on Vastutuse õppe meetod ja leidnud endale sealt sobiva, kasutatava osa;
  • on saanud ülevaate ja kogemuse tutvustatud praktilistest töövahenditest ja nende kasutusvõimalustest grupi- ja individuaaltöös.

Koolitaja:
Angela JakobsonAngela Jakobson on lõpetanud 2000. aastal Tartu Ülikooli psühholoogia eriala,  2004. aastal kaitses magistritöö (cum laude) teemal “Aktiivsus- ja tähelepanuhäirega laste kognitiivsete võimete struktuur” ning jätkas õpinguid Tartu Ülikooli haridusteaduskonna doktoriõppes teemal “Hariduslike erivajadustega lastele kohase õpetuse planeerimine tavakoolis”.  Angela omab kliinilne psühholoog, tase 7  ja kliiniline lapsepsühholoog, tase 7 kutseid. 2013. aastal omistati talle Euro Psy kvalifikatsioon tervise ja kliinilise psühholoogia valdkonnas. Hetkel töötab Angela kliinilise psühholoogina ning teeb õppejõu/koolitajana koostööd erinevate lasteaedade, koolide ja koostööpartneritega. Ta valiti 2013. aastal Tartumaa aasta koolitajaks.

Lisainfo:
Koolituse hind sisaldab paljundatud materjale ja kohvipause. Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus.
Koolituskeskus Luwi on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Luwi Koolituskeskus. Koolitame haridustöötajaid, lapsehoidjaid, hooldustöötajaid, tugiisikuid, tegevusjuhendajaid ja kogemusnõustajaid. Pakume esmaabi ja tööohutuse täiend- ja väljaõppekoolitusi. Koolitusi korraldatakse koostöös Koolituskeskusega Reiting. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Probleemne käitumine või oskuste puudumine? Oskuste ja Vastutuse õppe meetod.