Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Sekretär-juhiabi ABC kursus koos personalitööga

Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.
Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka personalijuhtimise põhitõed! On teada, et tark juht on küll firma pea, kuid personalispetsialist on selle kael! Tema teab, kuidas meeskond toimuma peab. Ta valdab personali planeerimise ja värbamisprotsesse ja palju muud.

Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtluse alustega, tunneb projekti juhtimise põhiprintsiipe, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme. Oskab koostada mõjusat e-kirja ja müügipakkumist vastavalt sihtrühmale.

Kursus toetab kutseeksamiks ettevalmistamist.

Sihtgrupp
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.

Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst

Teemad

  • Sekretär-juhiabi mooduli teemad (13 õppepäeva):
    • sissejuhatus büroo assistendi töösse;
    • ametieetika;
    • ettevõtluse alused;
    • projektid organisatsioonis ja nende juhtimine;
    • organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus sekretäritöös;
    • e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
    • dokumendihaldus;
    • raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
    • arhiivihaldus;
    • klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine;
    • avalik esinemine;
  • Personalitöö mooduli teemad (6 õppepäeva):
    • kaasaegsed suundumused personalijuhtimises;
    • personalijuhtimise olemus ja eesmärgid, selle erinevad funktsioonid ja rollid organisatsioonis;
    • töö organiseerimine;
    • ametiprofiilid ja ametijuhendid, nende koostamine;
    • personaliarvestus ja dokumentatsioon;
    • töötajate motiveerimise ja tasustamise põhimõtte;
    • töökorraldus ja töökeskkond.

Kursuse läbinu:

  • juhindub töös dokumentide haldamise ja arhiveerimise põhimõtetest;
  • teab projektijuhtimise põhiprintsiipe;
  • tunneb organisatsioonikäitumise aluseid;
  • teab e-kirja kirjutamise põhireegleid;
  • koostab müügipakkumise vastavalt sihtrühmale;
  • arvestab oma töös klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel;
  • valdab personali planeerimise ja tööanalüüsi tarkusi ning tunneb vastavaid õigusakte;
  • valdab personalidokumentatsiooni.

Koolitajad:
Anne Ladva
on lõpetanud TRÜ õigusteaduse erialal aastal 1984. Anne omab pikaajalist töökogemust personalijuhina nii eraettevõtluses kui avalikus teenistuses.Käesoleval ajal töötab Tartu Ringkonnakohtu, Tartu Maakohtu ja Tartu Halduskohtu personalijuhina.

Anneli Zirkel
Anneli on meie koolitusosakonna juhataja ja juhatuse liige. Tal on ligi viieteistkümne aastane praktiline kogemus ettevõtte juhtimises ja töö korraldamises. Ettevõtluse ja projektijuhtimise koolitajana töötab Anneli Reiting Koolituskeskuses alates 2002. aastast.
Anneli Zirkel on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvatervises, ta omab täiskasvanud koolitaja tase 7 kutset.

Irena Lümat on lõpetanud Audentes-Mainor Ülikooli ärikorralduse eriala spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ja Tallinna Ülikooli Rakvere Kolledži sotsiaalteaduste magistriõppe. Omab arhivaari kutsetunnistust. Reitingu lektor alates 2000. aastast

Katrin Hauk on psühholoog-suhtlemistreener, lõpetanud Tartu Riikliku Ülikooli psühholoogia eriala, omab 20-aastast töökogemust koolitajana. Alates 2011 on Katrin holistilise regressiooni terapeut.

Erle Nõmm on lõpetanud Tartu Ülikooli filosoofiateaduskonna (1993) ja kaitsnud samas magistrikraadi pedagoogikas (1998). Külalisena on lugenud andragoogika loenguid Tartu Ülikoolis ja Viljandi Kultuurikolledžis. VKKs juhendas ka muukeelsete huvijuhtide praktikat ning viis läbi õppusi sotsiaalsetes oskustes ning avalikus esinemises. Enesetäiendus on toimunud erinevates Põhjala riikides. On osalenud mitmetes rahvusvahelistes projektides ning töötanud õpetajana vene noortele suunatud keelelaagrites. Peab oluliseks koostööd Eesti Vabaharidusliidu Kirjastusega, millele on tõlkinud mitmeid raamatuid. Kaasautorluses Reet Valgmaaga on ilmunud nii eesti kui vene keeles raamat “Grupiprotsessid ja nende juhtimine” (1995).

Leelo Saar on lõpetanud ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala (BA) Tartu Ülikoolis. Ta on alates 2012.a praktik personalivaldkonnas, omab kogemusi kontoritöö igapäevasest haldamisest kuni ettevõtte arendustegevuseni. Leelole meeldib töö inimestega ja inimestele. Leelol on personalispetsialisti tase 5 kutsetunnistus.
Ennast iseloomustades meeldib Leelole mõtteviis: “Ole ise see muutus, mida näha soovid!”.

Mai Timmi
Mai on lõpetanud Tallinna Ülikoolis andragoogika (BA) ja hariduse juhtimise (MA) erialad. Samuti on ta läbinud suhtlemistreeneri väljaõppe. Mai on töötanud täiskasvanuhariduse valdkonnas alates 2005. aastast, töötades nii mittetulundusühendustes (projektijuhi, koolitaja, koolituskeskuse juhatajana) kui ka avalikus sektoris täiskasvanuhariduse valdkonna arendamisega seotud ametikohtadel.
Mai iseloomustab ennast nii: “Mulle meeldib töö inimestega – julgustades neid end arendama ning mõtlema ja lähenema teemadele harjumuspärasest erinevalt”.

Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.

Lisainfo:

  • Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.
  • Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Sekretär-juhiabi ABC kursus koos personalitööga

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.