Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Strateegiline personalijuhtimine

Koolitusel õpime analüüsima organisatsiooni strateegilisi vajadusi. Omandame teadmisi ja oskusi, kuidas olla juhtidele strateegiline partner organisatsiooni arendamisel ning kuidas koostada organisatsiooni strateegiat toetav personalistrateegia ja kuidas seda ellu viia.

Strateegiline personalijuhtimine on see, mis loob organisatsioonile lisaväärtust pikas plaanis. Strateegiline personalijuhtimine hõlmab kõiki personalitöö valdkondi ning selle ülesanne on tagada nende valdkondade sisemine kooskõla ja haakumine organisatsiooni eesmärkide saavutamisega. Kuidas aga personalijuhina olla juhile ja organisatsioonile strateegiliseks partneriks?

Koolituse eesmärk:
Omandada teadmisi ja oskusi personalitöö kui funktsiooni väärtuse tõstmiseks organisatsiooni jaoks ning strateegiliseks personalijuhiks olemisest.

Sihtgrupp:
Personalijuhid, -partnerid ja -spetsialistid, tipp-, keskastme- ja esmatasandijuhid, kes soovivad omandada teadmisi töökorralduse parendamisest igapäevases töös ning tõsta personalitöö väärtust organisatsiooni jaoks.

Programm:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00–11.30 Organisatsiooni strateegia analüüsimine
    • Kuidas mõista organisatsiooni strateegiat ja strateegilisi vajadusi?
    • Kuidas mõista strateegiat, mida pole kirja pandud (ja töövahendid selle jaoks)?
    • Arendame finantskirjaoskust – millised on personalijuhi jaoks olulised numbrid ja kuidas neid analüüsida?
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Strateegiline personalijuhtimine
    • Kuidas saab personalijuht olla juhi jaoks strateegiline partner (rollid ja ootused)?
    • Kuidas tõlkida organisatsiooni strateegia inimkäitumise keelde?
    • Kuidas hinnata investeerimist inimkapitali?
    • Kuidas hinnata personalitöö tõhusust ning tõsta selle väärtust organisatsiooni jaoks?
  • 13.15–14.00 Lõuna
  • 14.00–15.30 Personalistrateegia väljatöötamine ja elluviimine
    • Millised on personalistrateegia väljatöötamise etapid ja töövahendid?
    • Kuidas koostada tegevusplaani?
    • Kuidas viia ellu personalistrateegiat?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab analüüsida organisatsiooni strateegilisi vajadusi ning olla juhtidele strateegiline partner organisatsiooni arendamisel;
  • oskab hinnata personalitöö kui funktsiooni tõhusust ning tõsta selle väärtust organisatsiooni jaoks;
  • oskab koostada organisatsiooni strateegiat toetava personalistrateegia ning teab kuidas seda ellu viia.

Koolitaja:
Egle Saska
on teinud personalitööd 25 aastat, sh Eesti Raudteel ja Tallinna Sadamas ning HR partnerina Tammiste Personalibüroos. Lisaks koolitab ta personalispetsialiste Tallinna Majanduskoolis ja personalijuhte Eesti Personalijuhtimise Ühingus PARE. Egle on ka Personalijuhtimise Käsiraamatu kaasautor.
Nii praktiku kui koolitajana pakub talle suurt huvi, kuidas viia kokku organisatsiooni vajadused, töötajate soovid ja õiguslik regulatsioon. On õppinud õigusteadust Tallinna Majanduskoolis, ärijuhtimist Tallinna Tehnikaülikoolis ning tal on magistrikraad organisatsioonikäitumise alal. Egle on ka riigi keskastmejuhtide arenguprogrammi KAJA moderaator ja koolitaja.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Strateegiline personalijuhtimine

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.