Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Tootmise ja müügi koostöö

Koolituse eesmärk on omandada teadmisi ja oskusi juhtimisväljakutsetest ja -lahendustest tootmisettevõttes ning käsitleda koostöö teemat tootmisettevõttes – millised lahendused on olemas edukaks tootmise ja müügi koostööks.

Juhtimise ja koostöö seisukohalt on tootmisettevõtetes unikaalsed väljakutsed. Tootmine ja müük on juba oma olemuselt vastuolulised ressursijuhtimise seisukohalt. Eduka müügi tagamiseks tuleb võimalikult kiiresti ja kindlalt tagada tellimuste täitmine. Tootmise vaatenurgast on aga oluline tootmistegevust võimalikult efektiivselt planeerida, seda on aga kergem teha, kui tellimustel on pikad järjekorrad ning nõudlus väga täpselt teada.

Koolitusel räägivad kogenud juhtimiskonsultandid ja praktikud, kuidas taolistest vastuoludest üle saada ja saavutada organisatsioonis eesmärgiühtsus ning millised on parimad lahendused tootmisettevõtte efektiivse toimimise saavutamiseks läbi müügi ja tootmise ja tulemusliku koostöö.

Sihtgrupp: tootmisettevõtete juhid, tootmisjuhid, müügijuhid, tootmis- ja müügispetsialistid, turundusjuhid ja -spetsialistid, tootejuhid, tootearendusjuhid, ostujuhid, ettevõtjad jt.

Programm:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00–11.30 Millised on osakondadevahelise koostöö väljakutsete allikad tootmisettevõttes?
    Kristjan Rotenberg, konsultant ja koolitaja

    • Millised on tootmise ja müügi koostöö peamised väljakutsed?
    • Kuidas ärimudeli mõistmine mõjutab koostööd?
    • Kuidas protsesside disainiga koostööd mõjutada?
  • 11.30–11.45 Paus
  • 11.45–13.15 Kuidas saavutada tootmise ja müügi tulemuslik koostöö?
    Kristjan Rotenberg, konsultant ja koolitaja

    • Kuidas ühise planeerimisega leida üksteisemõistmine?
    • Kuidas üles ehitada operatiivsed infovahetuse rutiinid?
    • Kuidas teha uue toote juurutus sujuvaks ja kiireks?
  • 13.15–14.00 Lõuna
  • 14.00–15.30 Kuidas leida tootmise ja müügi ühised eesmärgid?
    Janek Kalbin, Orkla Eesti AS, müügidirektor ja juhatuse liige

    • Milline on eri osapoolte rollid ja koostöö planeerimisprotsessis?
    • Valu analüüs – kellel, kui palju ja kus valutab?
    • Kuidas saada kliendiga ühele poole lauda? Aga tootmisega?
  • 15.30–15.45 Paus
  • 15.45–17.00 Millised on projektimüügi väljakutsed ABB näitel?
    Hardi Tammis, ABB AS, tootmise, kvaliteedi ja jätkupideva arendamise juht

    • Pakkumine: Kas me tunneme oma klienti ja turgu?
    • Tellimuse käsitlemine: Kas me oleme juba projektiplaani koostanud?
    • Disain: Kas klient on kinnitanud joonised ja tehnilise lahenduse?
    • Tarneahel: Kas materjalid on tellitud ja projektiplaan uuendatud?
    • Tootmine: Kas tootmisplaan on koostatud?
    • Projekti lõpetamine: Mida antud projektist õppida?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, millised on osakondadevahelise koostöö väljakutsete allikad tootmisettevõttes;
  • teab, kuidas protsesside disainiga koostööd mõjutada;
  • teab, kuidas üles ehitada operatiivsed infovahetuse rutiinid;
  • teab, millised on erinevate osapoolte rollid ja koostöö planeerimisprotsessis;
  • teab, kuidas leida tootmise ja müügi koostöö ühiseid eesmärke;
  • teab, projektimüügi väljakutseid ja võimalusi.

Koolitajad:
Kristjan Rotenberg
Kristjan Rotenbergi iseloomustab pühendumus organisatsioonide pidevale arengule, eelkõige meeskondade ja protsesside töö täiustamise läbi. Ta usub, et suurepäraseid tulemusi äris on võimalik teha võttes eeskuju edasijõudnud tööstusharude juhtimisstiilidest ja parimatest praktikatest. Seejuures ennast ja oma meeskonda mitte läbi põletades.
Enne konsultandi ja koolitaja ametit on Kristjan töötanud tehasejuhina Harju Elekter Elektotehnikas ning protsesside arenduse ja juhtimiskvaliteedi teemadel ettevõtetes Stoneridge, Marat ja Elcoteq.
Kristjan on lõpetanud cum laude nii Mare Porgi Tipptegijate kooli kui EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriprogrammi.

Janek Kalbin
Janek Kalbin on rohkem kui 15 aastat töötanud toiduainete tootmise ja müügiga, seda nii müügijuhtmise, turunduse kui üldjuhtimise alal. Muuhulgas on töötanud Rakvere Lihakombinaadi, Talleggi ja Bauhofi müügidirektorina ning HKScan lähiturgude asepresidendina. Peamisteks vastutusvaldkondadeks on olnud koostöö läbirääkimised ja arendusprojektid erinevate partneritega ning kaubanduskettidega nii Baltikumis kui ka Suurbritannias ja Saksamaal. Tema senine ametialane karjäär on olnud seotud nii pikaajaliste strateegiliste plaanide koostamisega kui ka lühiajaliste eesmärkide pideva tagamisega, samuti tegevuste pikaajalise planeerimisega läbi meeskonna juhtimise, arendamise ja motiveerimise.

Hardi Tammis
Viimased 10 aastat on ta ettevõttes ABB AS tegelenud tootmise, kvaliteedi ja jätkupideva arendamise juhina erinevates tehastes. Töö iseloomu tõttu on tal olnud võimalus tutvuda paljude tootmisettevõtete köögipoolega nii Eestis kui mujal maailmas ning parimaid praktikaid ka ABBs juurutada.
Igapäevaselt vastutab ta tehase tõrgeteta toimimise eest ja hoiab oma meeskonna fookust strateegiast tulenevate eesmärkide saavutamisel. Ta usub, et jätkusuutlik ja pidev parendamine on nende organisatsiooni edu võti, milles järeleandmisi ei saa teha. Selleks on ta koos oma meeskondadega aastaid vedanud keerulisi ja väljakutsuvaid arendusprojekte, mille tulemusi on kõrgelt hinnatud organisatsioonisiseselt.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Tootmise ja müügi koostöö